icon

Dus als je houdt van koetjes en kalfjes, ben ik niet jouw type mens.

Mijn naam is Denise. 

Moeder van drie kinderen, vrouw van Lex, gevoelsmens en iemand die al haar hele leven nieuwsgierig is naar wat mensen beweegt. 

Waarom doen we wat we doen? 

Waarom lopen we steeds tegen dezelfde dingen aan? 

En waarom lijkt ons lichaam soms iets te vertellen wat ons hoofd nog niet begrijpt? 

Jarenlang was ik zelf op zoek naar antwoorden. 

Al op jonge leeftijd kreeg ik te maken met hormonale klachten en bleek ik in de vervroegde overgang te zitten.
Wat volgde was een lange zoektocht langs artsen, onderzoeken, behandelingen en goedbedoelde adviezen.
 
Ik had vaak het gevoel dat er iets ontbrak. 

Er werd gekeken naar losse puzzelstukjes. 

Niet naar het geheel. 

Dus ging ik zelf op onderzoek uit. 

Tijdens die zoektocht ontdekte ik dat emoties, overtuigingen, ervaringen, stress en gebeurtenissen niet losstaan van hoe we ons voelen. 

Dat ons lichaam vaak een verhaal vertelt. 

Een verhaal dat gehoord wil worden.

Zodat het kan helen. 

Ook op andere vlakken in mijn leven kwam ik mezelf geregeld tegen. 

Onzekerheid. 

Mezelf klein houden. 

Pleasen. 

40
Jaren levenservaring in gevoeligheid

(en het leren dragen ervan)
14
Jaar in de vervroegde
overgang

(mijn grootste leraar in luisteren naar mijn lichaam)
180
Sessies waarin iemand zei:

“Dit voelt zó kloppend.”
03
Lagen die we gemiddeld in een sessie afpellen
(je lichaam vertelt altijd meer dan je denkt)


Patronen die steeds terugkeerden. Overtuigingen die ikterugzag in mijn vrouwenlijn en die invloed hadden op hoe ik naar mezelf en het leven keek. 

Toen ik in aanraking kwam met NEI vielen de puzzelstukjeseindelijk écht op hun plek. 

Voor het eerst voelde ik dat er niet alleen werd gekekennaar de klacht, maar naar wat daaronder lag. 

Naar alles wat ik onderweg had meegemaakt. 

Naar wat ik had gevoeld. 

Naar wat ik niet had verwerkt. 

Die ervaring heeft mijn leven veranderd. 

Niet omdat alles ineens perfect werd. 

Maar omdat ik mezelf leerde begrijpen. 

Omdat ik ontdekte dat er onder veel van onze klachten, onzekerheden en patronen een boodschap zit. 

Dat je lichaam niet tégen je werkt, maar juist vóór je. 

Al is dat soms lastig te geloven wanneer je je zo naar voelt.

 Vandaag de dag help ik anderen om hun eigen puzzel te leggen. 

Om zichtbaar te maken wat er onder de oppervlakte speelt. 

Om los te laten wat niet langer dient. 

En om weer in verbinding te komen met wie ze werkelijk zijn. 

Waarom Denise Ontwikkelt? 

Omdat ik geloof dat we ons leven lang blijven ontwikkelen. 

Als mens. 

Als partner. 

Als ouder. 

Als kind. 

Maar ook omdat veel van wat ons belemmert ooit om ons heengewikkeld is geraakt. 

Laag voor laag. 

Belemmerende overtuigingen. 

Angsten. 

Patronen. 

Verwachtingen van anderen. 

Soms zelfs dingen die nooit echt van ons zijn geweest. 

Voor mij gaat ont-wikkelen daarom niet alleen over groeien. 

Het gaat ook over afpellen. 

Loslaten. 

En herinneren wie je bent onder alles wat je onderweg hebtverzameld. 

Ik voel veel. 

Snel. 

Diep. 

Intens. 

Jarenlang vond ik dat ingewikkeld. 

Tegenwoordig zie ik het als één van mijn grootste kwaliteiten. 

Het helpt me om mensen écht te zien. 

Onder hun woorden. 

Achter hun glimlach. 

En voorbij de klacht waarmee ze bij me binnenkomen. 

In de afgelopen jaren heb ik mij verdiept in verschillendeopleidingen en methodes, waaronder NEI, energetisch werk en Luisterkind. 

Omdat iedere methode weer een ander stukje van de puzzelzichtbaar maakt. 

En keer op keer ontdek ik hetzelfde: 

Ieder mens draagt zijn eigen waarheid al in zich. 

Soms is er alleen iemand nodig die even meehelpt zoeken.

Voel je dat het tijd is om laag voor laag los te laten?
Dan begeleid ik je graag.

In een NEI-sessie onderzoeken we samen wat jouw systeem allang wil vertellen.
Je hoeft niets voor te bereiden, alleen te komen zoals je bent.
Ik begeleid je laag voor laag naar meer ruimte, rust en helderheid.